پنجشنبه ۲۴ آبان ۰۳

بهترين روش تقويت موتور دنا و دنا پلاس

۱۲۱ بازديد

بهترين روش تقويت موتور دنا و دنا پلاس

اگر شما هم به دنبال تقويت موتور دنا يا دنا پلاس خود هستيد با ما در ادامه اين مقاله همراه باشيد تا روشي مطمئن، كارآمد و تخصصي كه به دنبال آن به اهداف زير خواهيد رسيد را به شما معرفي نماييم. ريمپ ECU خودرو.

xxvz_c2.jpg

1- افزايش سرعت و قدرت دنا

2- افزايش سرعت و شتاب اوليه دنا

3- كاهش دماي كاركرد فن

4- رفع كپ حين حركت دنا

5- برداشتن كاتاف ( حذف محدوديت دور موتور )

6- كاهش مصرف سوخت

7- حذف لرزش خودرو در حالت درجا ( حالت سلو )

8- افزايش شتاب ثانويه دنا

9- رفع كپ اوليه دنا

10- فول ريمپ دنا شامل تمام موارد فوق ميباشد.

شايد براي شما هم اين پرسش پيش آمده باشد كه ريمپ ECU چيست و چطور اين همه مزايا را يكجا دارد. پس اجازه دهيد تا تعريف كاملي از ريمپ ايسيو را براي شما ارائه دهيم:

تعريف ريمپ ايسيو

ريمپ ecu علم برنامه نويسي كامپيوتر خودروست و با بهينه سازي سيستم برقي و موتوري  سبب تقويت خودرو  مي‌شود. ريمپ اي سي يو به خودرو آسيب نمي‌رساند مگر آنكه توسط افراد بي تجربه و يا آموزش نديده انجام پذيرد. مركز ريمپ كاراك با 20 سال تجربه در برق انژكتور و تعميرات ايسيو و برنامه نويسي اطمينان لازم را به مشتريان مي‌دهد كه كار شما توسط افراد با تجربه انجام مي‌پذيرد.

براي اطلاعات بيشتر مي توانيد به مقاله ريمپ چيست مراجعه نماييد.

هزينه ريمپ ايسيو دنا

در تاريخي كه اين مقاله نوشته مي شود مي توان گفت هزينه اي بالغ بر 380 تا 470 هزار تومان بستگي به نوع ايسيو و خودرو شما بايد در نظر گرفت. كه مي توانيد به وبسايت كاراك با آدرس carak.ir مراجعه نماييد و براي اطلاعات بيشتر با متخصصين اين مركز در تماس باشيد.

در واقع اي سي يو يا كامپيوتر خودرو دنا چند مدل مختلف دارد كه عبارتند از بوش ME17 ، بوش ME7.4.9 ، ايزيو و زيمنس كه بسته به نوع آن ميزان راندمان ريمپ نيز تغيير مي نمايد.

ريمپ دنا با ايسيو بوش ME17

اين بوش توسط چين توليد ميشود و اندازه كوچك قدرت پردازش بالا دارد ، دريچه گاز متناسب با آن برقي است و از نمونه ي آلماني اقتباض شده است. در مجموع ايسيو خوبي است ولي هنوز دستگاه هاي تعميراتي با آن وفق پيدا نكرده اند.

ريمپ دنا با ايسيو بوش ME7.4.9

ايسيو قديمي كه نمونه هاي آلماني ، فرانسوي و چيني دارد ، اندازه آن بزرگ و تكنولوژي قديمي است ، ايسيو سختي است ولي بدليل ايرادات زياد ، پس از ريمپ ، مشتري تغييرات را به خوبي درك ميكند، دستگاه ها با آن تطابق كامل دارند

ريمپ دنا با ايزيو

اين ايسيو را چين توليد ميكند و اندازه خيلي كوچكي دارد قدرت پردازش بالا دارد ، دريچه گاز متناسب با آن برقي است. در مجموع ايسيو جالبي نيست و هنوز دستگاه هاي تعميراتي با آن وفق پيدا نكرده اند. انواع آن شامل esy u 2.5 ، esy u 3.5 و …

ريمپ دنا با ايسيو زيمنس

ايسيو هاي زيمنس به سفارش ايران خودرو توسط كروز ساخته ميشوند و ايسيو هاي خوبي هستند ، دستگاه ها به راحتي با آن وفق پيدا ميكنند و براي دريچه گاز سيمي طراحي شده است. اندازه آن بزرگ است و ايرادات كمي دارد.

براي اطلاعات بيشتر به صفحه ريمپ دنا كاراك مراجعه كنيد.

فايده ريمپ دنا چيست؟

با ريمپ مي توانيد سرعت بالاي 200 را با دنا تجربه كنيد! البته در نظر داشته باشيد برخي لوازم افترماركت وجود دارد مانند هدرز ، كيت مكش ، شمع ، واير ، كوئل ، پيستون و …كه با استفاده از اينها صداي ماشين زياد مي شود ولي رسيدن به هدف سرعت بالاي 200 را ممكن مي كنند.

چرا خود كارخانه ريمپ نكرده است ؟

اين سوالي است كه اكثر مشتريان آن را ميپرسند ، پاسخ اينجاست اولا علم اين كار در كارخانه هاي سازنده وجود ندارد و ثانيا استاندارد برنامه نويسي خودرو دنا براي سوختي كه در جايگاه هاي سوخت ارائه ميشود مناسب نيست !

منبع: اطلاع نيوز

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.