شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

حفاظ شاخ گوزني آهني با امنيت و ايمني و ايمني بالا و عوامل مؤثر بر انتخاب انواع آن

۱۹ بازديد

حفاظ شاخ گوزني آهني با امنيت و ايمني و ايمني بالا و عوامل مؤثر بر انتخاب انواع آن

انتخاب حفاظ شاخ گوزني آهني با امنيت و ايمني و ايمني بالا در اصل دربرگيرنده نكته هاي زيادي مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه به درستي بايد پول زيادي خرج كنيد تا بتوانيد امنيت و ايمني و را الي مرز زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما خرج هاي اكثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. ميشه گفت بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل كارساز در گزينش مدل حفاظ شاخ گوزني آشنا كنيم. حفاظ شاخ گوزني آهني با امنيت و ايمني و ايمني بالا يكي از مهم ترين عواملي است كه بايد به آن دقت كنيد.

كاربري حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت و ايمني حفاظ شاخ گوزني را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي كنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي كه در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل كه كار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به راحتي انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در ميان شهر حيات كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري كنيد.

اگر شما در خارج از شهر حيات مي كنيد، حفاظ شاخ گوزني ميشود شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين ميشه از حفاظ هاي وزين و لوكس نيز استفاده كنيد.

درباره حفاظ درب آكاردئوني و كاربرد آن

حفاظ درب آكاردئوني اما نسبت به باقي درب ها استفاده هاي زيادي دارد كه از جمله آنها ميشه به بالا بردن ميزان امنيت و ايمني در ساختمان هاي چند واحده اشاره كرد. اگر شما از اين مدل درها در ساختمان هاي مسكوني و يا تجاري هم استفاده كنيد هيچ مشكلي نخواهد شد. شما همچنين ميشود از اين مدل درب ها در قفل هاي خارجي مانند محوطه هاي پاركينگ و باغ ... استفاده كنيد.

قفل حفاظ درب آكاردئوني

اگر شما از انواعي از قفل ها براي حفاظ درب آكاردئوني خود استفاده كنيد ضمن اينكه مي توانيد استانداردهاي مربوط به امنيت و ايمني را بالا ببريد قادر خواهيد بود قفل هاي آن ها را نيز عوض كنيد. دقت داشته باشيد كه اين مدل از قفل ها معمولا به دو صورت وجود دارند، شما بايد بدانيد كه هر دوي اين قفل ها بايد به صورت همزمان باز و بسته شوند چرا كه در غير اين صورت نمي توانيد درب اصلي را باز كنيد. شما همچنين ميشهيد از يك قفل سوم هم در اين زمينه بهره مند شويد كه ميشه گفت بايد حين ساخت و سفارش اين موضوع را به سازنده اعلام كنيد تا جاي لازم را در نظر داشته باشد. حفاظ درب آكاردئوني در اصطلاح حفاظ هايي دارد كه به صورت مشبك هستند و جنس آن ها نيز از آهن و فلز است و به عنوان يك محافظ امنيت و ايمنيي مورد استفاده قرار مي گيرند.

حفاظ ضد سرقت آكاردئوني آهني و مدل هاي آن

بدون شك شما هم وقتي كه ميخواهيد وارد يك ساختمان شويد مشاهده كرده ايد كه مدل هاي مختلف و متمدلي از حفاظ هاي درب وجود دارد. يكي از مهمترين و اصليترين اين مدل ها حفاظ آكاردئوني است كه به تعداد بسيار زياد در درب ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد. در اين قسمت با ما همراه شويد تا شما را با حفاظ ضد سرقت آكاردئوني آهني و انواع آنها آشنا كنيم.

حفاظ ضد سرقت آكاردئوني آهني

اين مدل حفاظ ها در واقع به شما اجازه مي دهند تا امنيت را براي ساختمان خود ايجاد كنيد. حفاظ آكاردئوني اما انواع مختلفي دارد و در شكل هاي مختلفي توليد مي شوند. اينطور گفته مي شود كه مدل سه گل اين مدل حفاظ ها معمولا از امنيت بيشتري برخوردار است و به شما اجازه مي دهد كه رفت و آمد راحت تر را نيز تسهيل كنيد. ساخت درب آكاردئوني كه به صورت كاملا استاندارد انجام شود در واقع با ايجاد امنيت و ايمني و همچنين حفاظت كامل باعث مي شود تا شما بتوانيد امنيت را براي خانه خود ايجاد كنيد.

شما ميتوانيد كار سفارش درب هاي آكاردئوني را به آساني و راحت انجام دهيد. ميشه گفت ممكنه كه اين سوال براي شما پيش بيايد كه تا چه حد مي توانيد به افرادي كه در اين صنف كار مي كنند اعتماد كنيد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري آفتاب

 

 

http://www.lucka-uprava-sdz.hr/galerija/emodule/566/eitem/72

https://www.meltingpot.in/deals-details.aspx?c=11335

http://www.usatrip.be/?page_id=2#comment-440319

https://ao.23video.com/video/61955495/la-cucina-alessi-by-oras-3

https://minecraftcommand.science/forum/discussions/topics/craig-claim-that-their-diet-plans-along-with-the-variety-of-foods?l=de&page=167

https://aacd.com/express/index.php?module=express&cmd=blogviewpost&id=12461

https://www.tripadvisor.com/Profile/hefazsazeh

https://8tracks.com/hefazsaze2

https://replit.com/@hefazsaze2

https://www.misterpoll.com/users/1639174

http://ttlink.com/hefazsaze2

 

نصب آسانسور وسط راه پله

۱۶ بازديد

يكي از مشكلات نصب آسانسور در چشم پله كور كردن نورگير راه پله است از اين رو اين روز ها طراحان ساختمان فضاي مناسب تري را براي نصب آسانسور در نظر مي گيرند. اكنون قصد داريم در اين مقاله با كمك آسانسور مانا اطلاعاتي درباره نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور در اختيار شما مي گذاريم.

نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور

اين روز ها نصب آسانسور در چشم پله در ساختمان هايي مشاهده مي شود كه قديمي مي باشند و ساكنين آن ها به علل متعددي تصميم به نصب آسانسور گرفته اند.

در گذشته الزامي براي نصب آسانسور در ساختمان ها وجود نداشت به همين علت بسياري از ساختمان هاي بلند مرتبه قديمي وجود دارند كه فاقد سيستم آسانسور مي باشند اما اكنون با توجه به مقررات ملي ساختمان نصب آسانسور در ساختمان هاي ? طبقه به بالا الزامي است.

اكنون علاقه افراد به خريد و اجازه ساختمان هاي مجهز به آسانسور رفته به همين علت ساختمان هاي قديمي براي رفع اين مشكل با هماهنگي همه ساكنين اقدام به نصب آسانسور مي كنند و از آن جايي كه در گذشته فضايي براي نصب آسانسور در اين ساختمان ها در نظر نگرفته شده است در صورت امكان و داشتن شرايط، آسانسور را در چشم پله نصب مي كنند.

شرايط نصب آسانسور در چشم پله

شرايط نصب آسانسور در وسط راه پله ها، و يا همان نصب آسانسور در چشم پله با قوانين نصب آسانسور در ساختمان هاي فاقد آسانسور يكي است و اين شرايط عبارت اند از:

  • مقاومت سازه بايد پيش از نصب آسانسور توسط متخصصين معتمد شهرداري بررسي و ارزيابي شود.
  • حداقل فضاي مورد نياز براي نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي فاقد آسانسور ???cm*100cm و ???cm*145cm است از اينرو در فضاي كوچكتر همچون ???cm*120cm مجاز نيست.
  • همه كارهاي بنايي ساختمان بر عهده كارفرما است.
  • نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي نياز به اخذ مجوز نصب از شهرداري براي دريافت پايانكار است و البته ساختمان هايي كه داراي پايان كار مي باشند نيازي به اخذ مجوز ندارند.
  • از ديگر الزامات نصب آسانسور در چشم پله ساختمان هاي قديمي، دريافت تاييديه استاندارد آسانسور و مجوز نصب است. اگر اينكار انجام نشود امكان دارد كه تحت پوشش بيمه هاي حوادث قرار نگيرند و امكان دارد به زمان فروش ساختمان به مالك به مشكل روبرو شود.

چه نوع آسانسوري براي نصب در چشم پله مناسب است؟

آسانسور هيدروليك كششي و يا هم ليفت بهترين گزينه براي نصب آسانسور  https://asansormana.com/   در چشم پله ساختمان هاي قديمي است. چون در بالابر ها و يا هم ليفت نيازي به صرف هزينه هايي اضافي همچون حفر چاه و يا چاله آسانسور نيست.

اما اگر از آسانسور هاي هيدروليك استفاده مي كنيد بايد بدانيد كه اين آسانسور نياز به حفر چاه آسانسور به عمق ? متر، استفاده از پمپ و روغن و مخزن روغن است و در بالابرهاي هيدروليكي به علت قرار گرفتن جك در زير زمين اگر روغن نشت كند مشكلات زيادي به بار مي آورد و همينطور در استفاده طولاني و مداوم از بالابر هيدروليكي حرارت روغن زياد شده و حركت بالابر را دچار مشكل مي كند.

هزينه نصب سيستم آسانسور در چشم پله

براي هزينه نصب آسانسور در وسط راه پله متاسفانه هيچ قانون و تبصره اي موجود نيست و صرفا بايد با همكاري ساكنين اين مساله رفع شود بعضي به توافق مي رسند و هزينه آسانسور را ميان تعداد واحد هاي ساختمان تقسيم مي كنند اما بعضي طبق قاعده زير عمل مي كنند :

  • ساكنين طبقه دوم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه اول پرداخت كند.
  • ساكنين طبقه سوم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه دوم پرداخت كند.
  • ساكنين طبقه چهارم، دو برابر مبلغ در نظر گرفته مالك طبقه سوم پرداخت كند.

براي نصب آسانسور همين حالا به وب سايت آسانسور  مانا مراجعه كنيد و از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت با ما تماس بگيريد.

چيپ تصوير DIS در دوربين مداربسته

۲۲ بازديد

چيپ تصوير DIS در دوربين مداربسته

 

تا اينجا در مورد انواع چيپ تصوير دوربين مدار بسته و وظايف آن توضيحاتي ارائه داديم. همانطور كه مي دانيد به زبان ساده، وظيفه سنسور دريافت نور از محيط و تبديل آن به سيگنال هاي الكتريكي است. حسگر هاي تصوير از جمله اجزاي اصلي دوربين هاي مداربسته محسوب مي گردند كه نقش اصلي را در تشكيل تصاوير ايفا مي كنند. اين سيگنال هاي الكتريكي سپس به صورت تصاوير ويدئويي ضبط مي شوند.


شركت هايك ويژن سري جديد دوربين هاي مداربسته آنالوگ خود را در سال 2012 به بازار عرضه نمود. اين دوربين هاي نسل جديد مجهز به سنسور DIS بودند. سنسور DIS در واقع ورژن بهبود يافته اي از سنسور Cmos است. در اين سنسور هاي جديد مشكلات مربوط به عدم ارائه تصاوير با كيفيت در فضاهاي كم نور موجود در سنسور هاي Cmos تا حدود زيادي برطرف گرديده است.

 

چيپ تصوير DIS

عبارت (Digital Image Stabilization) يا به اختصار DIS در دوربين مداربسته به معني تثبيت كننده ديجيتالي تصوير است.
در هنگام نصب دوربين مدار بسته در مناطقي اعم از كنار خيابان، جاده ها، ايستگاه هاي راه آهن، بنادر، فرودگاه ها و … معمولا مشكلاتي اعم از وارد آمدن تكان و لرزش بر بدنه دوربين هاي مدار بسته وجود دارد زيرا اين مناطق اصولا در معرض باد و باران و ساير عوامل فيزيكي قرار دارند. اين تكان ها منجر به كاهش كيفيت تصاوير شده و در آن ايجاد نويز و تاري مي كنند.
به همين دليل از تكنولوژي چيپ تصوير DIS در آنها استفاده شده است. عملكرد چيپ تصوير DIS به گونه اي است كه قادر است از ميزان نويز قسمت هايي از تصاوير كه بر اثر لرزش دوربين ايجاد شده و وضوح خوبي ندارند بكاهد.

نحوه عملكرد

طرز عملكرد اين سنسور بدين صورت است كه با سنجش ديتاي گرفته شده توسط دوربين مداربسته لرزش و ارتعاشات هاي وارده بر دوربين را كه اغلب به دليل وزش باد و ... اتفاق مي افتد، تشخيص مي دهد. سپس دوربين با ايجاد ساختاري پيكسلي خارج از فريم قبلي تصوير يك بافر يا حائل پيكسلي ايجاد مي كند و يك تصوير جديد بدون نويز درون اين ساختار مي سازد. هنگامي كه دوربين در معرض ارتعاش يا تكان قرار مي گيرد، دوربين فريم اصلاح شده خود را با فريم تار عوض مي كند تا اثر اين لرزش را بر روي تصوير ضبط شده كاهش دهد.
پس از آنكه چيپ تصوير DIS توسط شركت هايك ويژن ارائه گرديد، شركت داهوا نيز نسخه ديگري از سنسور DIS را با نام HDIS روانه بازار نمود. لازم است بدانيد كه اين دو سنسور ساخت دو شركت مختلف از لحاظ كيفيت و عملكرد هيچگونه تفاوتي با يكديگر نداشته و صرف قرار گرفتن حرف H در سنسور HDIS دليل بر بهتر بودن كيفيت آن نيست.

  1. http://www.unionbaygroup.com/blog/union-bay-group-blog/post/amazon-creates-online-showcase-for-kickstarter-crowdfunded-products
  2. http://ideal.thesoftking.com/dizcuz/forum/threads/how-to-eliminate-hp-printer-says-offline-error
  3. https://mozaikv3.cc.itu.edu.tr/haberler/2018/05/04/hatice-غير مجاز مي باشدe-hocamizin-i-nsan-robot-etkilesimi-konusundaki-tedx-konusmasi
  4. http://archives.lametropole.com/article/bouffe/vins/des-bordeaux-de-r%C3%AAve

 

 

 

علائم خراب شدن آسانسور را بشناسيد

۱۹ بازديد

هنگامي كه آسانسورها را براي ساختمان ها نصب مي كنيد بايد عمر مفيد آن و خرابي هاي آن را بتوانيد تشخيص دهيد. بسياري از افراد امكان دارد تا آسانسور از كار نيفتد هيچ توجه اي به آن نداشته باشند. در اين مواقع تا وقتي آسانسور بارها خراب نشود توجه اي به آن ندارند، در اين هنگام مدير ساختمان به فكر چاره اي براي تعمير آسانسور مي افتد. آسانسور مثل ديگر وسايل برقي نيست كه تا خراب نشود آن را سرويس نكنيد. به هر حال اگر توجهي به خراب شدن آسانسور نداريد بايد كه ويژگي هاي يك آسانسور ناسالم را بدانيد تا وقتي نياز باشد با گفتن اين نشانه ها ساكنان را مجاب كنيد كه براي سرويس آسانسور اقدام نمايند. با آسانسور مانا  https://asansormana.com/   همراه باشيد.

علل خراب شدن آسانسور

قبل از اينكه شما را با علائم خراب شدن آسانسور آشنا سازيم بايد عواملي را كه باعث خراب شدن آسانسور مي شوند، شناسايي كنيد تا اگر بارها آسانسور موجود در ساختمان خراب مي شود دليل آن را بدانيد. در ادامه دليل هاي مختلف خراب شدن آسانسور را توضيح مي دهيم.

استفاده اشتباه از آسانسور

بايد گفت استفاده اشتباه از آسانسور باعث مي شود كه ضررهاي زيادي متحمل آن شود، با توجه به اينكه هنگام اسباب كشي بسياري از افراد وسايل سنگين را با آن جابجا مي كنند، يا اينكه اشياهاي نوك تيز را با آسانسور حمل مي كنند، همينطور بيش از حد ظرفيت كابين افراد وارد آسانسور مي شوند و … باعث مي شود كه مشكلات بزرگي رخ دهند، پس بايد به صورت واضح به ساكنان نشان دهيد كه آداب استفاده از آسانسور چگونه است و چه عواملي باعث خراب شدن آسانسور مي شود.

عدم سرويس دوره اي و نگهداري از آسانسور

آسانسور دستگاهي برقي است كه بايد در طول دوره هاي مختلف آن را بررسي كرد. عدم نگهداري صحيح از آسانسور و سرويس نكردن آن ها به صورت دوره اي باعث مي شود عمر مفيد آسانسور پايين ايد و خرابي هاي زيادي را به بار خواهد آورد. آسانسور دستگاهي ناست، كه تنها وقتي خراب مي شود به آن توجه كنيم و به فكر تعمير آسانسور باشيم. بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه اگر به صورت مرتب آسانسورها را سرويس نكنيد باعث به وجود آمدن حادثه هاي ناگواري خواهد شد.

آسانسورهاي بي كيفيت و ارزان

وقتي براي ساختمان ها از آسانسور استفاده مي كنيد بايد به اين مورد توجه داشته باشيد كه چه كسي قرار است آسانسور را براي شما نصب كند. استاندارد سازي آسانسورها نسبت به گذشته پيشرفت داشته است، اما متاسفانه قطعات بي كيفيت در بازار بسيار زياد هستند. در نتيجه هنگام نصب آسانسور بايد توجه داشته باشيد قطعاتي كه قرار است خريداري شوند از كيفيت مناسبي برخوردار باشند حتي هنگام تعمير آسانسور هم اگر به قطعه اي نياز بود بايد باكيفيت ترين آن را پيدا كنيد و به دليل قيمت پايين قطعات بي كيفيت، آسيب هاي جاني را به بار نياوريد، چرا كه استفاده زا قطعات ارزان و بي كيفيت مي تواند دليل خراب شدن آسانسور باشد.

علائم خراب شدن آسانسورها

آسانسورها به هر دليلي كه خراب شوند نبايد از آن ها غافل شد، چرا كه پشت گوش انداختن تعمير آسانسور كار را بدتر خواهد كرد. اگر كسي در آسانسور گير بيفتد يا اينكه از كار بيفتد آن گاه ساكنان ساختمان مجبور مي شوند كه آسانسور را تعمير نمايند، اما اگر علائمي را از خراب شدن آسانسور مي بينيد تا خراب شن كامل آن صبر نكني،د مي توانيد هرچه زودتر براي رفع آن ها اقدام كنيد. در ادامه علائم خراب شدن آسانسور را بيان خواهيم كرد.

هم سطح نايستادن كابين در بين طبقات

آسانسورها بايد هنگامي كه در طبقات توقف مي كنند كاملا هم سطح با طبقه مورد نظر قرار گيرند، اما گاهي اوقات پيش مي آيد كه كابين آسانسور 5 سانتي متر بالا يا پايين تر از طبقه مورد نظر قرار خواهد گرفت كه اين علامتي از خراب شدن آسانسور است. دليل هم سطح نبودن كابين عدم تنظيم سرعت موتور و سنسورهاي طبقات است.

صداهاي غير عادي

آسانسورها صداهاي غير عادي ندارند و اگر وقتي وارد كابين شويد صداهاي غير معمولي را شنيديد مي توانيد اطمينان پيدا كنيد كه يك مشكل فني رخ داده است  و بايد يك تعميركار حرفه اي را براي تعيين مشكل به ساختمان دعوت كنيد. صداهايي مثل كشيده شدن قطعه هاي فلزي روي هم امكان دارد به دليل جابجا شدن ترمزهاي آسانسور، عدم تنظيم سيستم پاراشوت، خوردگي كشك هاي كادر وزنه، شل بودن پيچ هاي قاب كابين، برخورد قطعات ثابت و متحرك، هم تراز نبودن ريل ها و … باشد. از طرفي هم امكان دارد صداهايي ايجاد شده به سمت موتور آسانسور يا تابلو فرمان باشد.

اگر چنين صداهايي را از آسانسور دريافت كرديد، بايد از يك تعميركار حرفه اي براي خراب شدن آسانسور كمك بگيريد، چرا كه امكان دارد هنگام حركت كابين ترمزهاي اضطراري به اشتباه عمل نمانيد و حادثه هاي جبران ناپذير مالي و جاني را به بار آورند.

استارت و توقف هاي شديد مابين حركت يا هنگام شروع حركت

امكان دارد وقتي وارد آسانسور مي شويد، هنگام حركت يا مابين حركت تكان هاي شديدي را دريافت كنيد كه دليل آن هم امكان دارد عدم تنظيم گير بكس، عدم تنظيم فنرهاي مگنت ترمز، بالانس نبودن وزن كابين با كادر بدنه باشد.

حركت آسانسور زمان باز بودن درب آن

گاهي با وجود باز بودن درب، آسانسور شروع به حركت مي كند كه بايد بگوييم دليل آن خرابي قطعه هاي آسانسور ناست و يكي از موادي است كه خيلي كم پيش مي آيد. اين مشكل به تعميركاران آسانسور بر مي گردد. بعضي از افراد براي راحتي كار خود با جان انسان ها امكان دارد بازي كنند. اين افراد براي اينكه از خراب شدن آسانسورها پيشگيري كنند بعضي از سنسورهاي آسانسور و مدارهاي ايمني را قطع مي كنند. در اين صورت خراب شدن آسانسور بسيار كمتر مي شود، اما اين كار باعث مي شود كه اگر علائم خرابي پيدا نشود، باعث مرگ بسياري ازا فرا شود. اگر اين موارد را مشاهده كرديد سريع  تعميركار آسانسور را عوض كنيد.

 

چرا سايبان پارچه اي مي تواند يك افزودني عالي براي فضاي باز شما باشد

۱۶ بازديد

چرا سايبان پارچه اي مي تواند يك افزودني عالي براي فضاي باز شما باشد

 

سايبان پارچه اي يك به روزرساني آسان براي خانه شما است كه مي تواند حياط پشتي شما را به يك فضاي نشيمن در فضاي باز تبديل كند كه در آن شما و عزيزانتان مي توانيد از گذراندن وقت با يكديگر در طول فصل لذت ببريد. با يك سايبان جديد ، هيچ دليلي براي نگراني نداريد كه آفتاب داغ شما يا اعضاي خانواده شما را اذيت مي كند. نصب اين محلول ساده سايه مي تواند تفاوت چشمگيري ايجاد كند و واقعاً به شما كمك مي كند از بيرون بودن لذت ببريد زيرا نيازي نيست نگران خراب شدن زمان توسط خورشيد باشيد.

 

اگر تصور مي كنيد كه در حياط خلوت خود نشسته ايد و از سايه خنك هنگام ديدار با دوستان يا تماشاي بازي كودكان خود لذت مي بريد ، سايبان پارچه اي براي شما مناسب است. اين روزها ، طيف گسترده اي از گزينه هاي سايبان براي پاسخگويي به هر نياز شما وجود دارد. سايبان هاي جمع شو هميشه يك سرمايه گذاري عاقلانه است زيرا شما مي توانيد هر زمان كه مي خواهيد از سايه يا آفتاب لذت ببريد. در ماه هاي گرم تابستان مي توانيد در سايه زير سايبان پارچه اي خود استراحت كنيد و در ماه هاي سردتر مي توانيد از مقداري آفتاب گرم لذت ببريد.

 

اگر به دنبال مجموعه اي از سايبان پارچه اي با كيفيت و زيبا هستيد ، به  sayehban.co  بيشتر نگاه نكنيد. ما انواع مختلف سايبان جمع شونده از جمله سايبان عرشه ، سايبان حياط و موارد ديگر را ارائه مي دهيم. علاوه بر اين ، ما بيش از 150 رنگ و طرح را براي انتخاب ارائه مي دهيم ، بنابراين مطمئناً پارچه اي را كه دوست داريد پيدا خواهيد كرد. پارچه هايي كه ما ارائه مي دهيم نه تنها زيبا و شيك هستند ، بلكه از الياف مصنوعي نيز بافته شده اند بنابراين در برابر رشد كپك و كپك مقاوم هستند. علاوه بر اين ، هر سايبان پارچه اي كه ما ارائه مي دهيم شامل سخت افزار فولاد ضد زنگ و قاب هايي با روكش پودري است ، بنابراين سايبان جديد شما فوق العاده بادوام و از نگهداري كمي برخوردار خواهد بود.

 

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد افزودن سايبان پارچه اي به فضاي بيرون از منزل خود ، امروز سايبان برقي منصف  تماس بگيريد.

 

منبع :  http://fozoli.tinablog.ir/post/117

 

https://www.bloglovin.com/@seomypassion12/9229079

https://telegra.ph/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-08-10

http://mcdonaldauto.ning.com/profiles/blogs/3053623:BlogPost:7978232

https://faizan12.mystrikingly.com/blog/td-border-1px-solid-ccc-br-mso-data-placement-same-cell

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/6595159:BlogPost:23280829

https://www.notion.so/The-Magical-Mushroom-ef78e1f6ab85498c822d506ea481e836?p=ae9da9197ee14c00995995db51a9fbda&showMoveTo=true

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:20593161

https://justpaste.it/2lv7o

 

 

 

كليد و پريز ايران الكتريك مدل ارس

۲۳ بازديد

كليد و پريز ايران الكتريك مدل ارس

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/12/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%DA%98.jpg

كليد و پريز مدل ارس جديدترين و يكي از آخرين مدل كليد پريز هاي توليد شده توسط شركت ايران الكتريك ميباشدكليد پريز هاي مدل ارس با طراحي بي نظير و جديد در سال 2021 به بازار عرضه گرديد.

در ساخت كليد پريز مدل اَرس از مكانيزم جديد برليان كه به روز شده و منطبق با طراحي روز دنيا و همگام با آخرين استانداردهاي جهاني ميباشند استفاده شده است. اين مدل كليد و پريز توسط جديدترين دستگاه ها و به روزترين تكنولوژي هاي روز دنيا ساخته ميشود .

شركت ايران الكتريك در ساخت كليد و پريز مدل اَرس با استفاده از مرغوبترين متريال بهترين كيفيت رو براي شما به ارمغان مي‌آورد

نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ارس

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D9%87-%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D8%B3.jpg

از نكات مهم هنگام خريد كليد و پريز ارس اين ميباشد كه كليد و پريز مدل ارس همگي داراي يك نوع مكانيزم و زيرساخت ثابت ميباشند و همگي از كيفيت يكساني برخوردار هستند.

تنها وجه تمايز اين مدل در طرح و رنگ و جنس قاب دور و رويه كليد پريز ميباشد و يا به عبارتي ساده تر ميتوان گفت از عوامل تاثير گذار بر قيمت كليد پريز ارس در رنگ و شكل ظاهري اين نوع كليد پريز ها ميباشد.

انواع كليد و پريز ارس

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2020/12/%D9%BE%D8%B1%DB%8C%D8%B2-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D8%AF%D9%88%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%DA%.jpg

كليد و پريز مدل ارس داراي طرح هاي متفاوت ميباشد. انواع كليد و پريز ارس به شرح زير ميباشد :

ارس سفيد:

كليد و پريز ارس سفيد با طراحي مدرن، سادگي و محيط شيك و خاصي را براي شما به ارمغان مي‌آورد كه البته بايد توجه داشت در كنار اين زيبايي داراي مكانيزم بسيار با كيفيتي ميباشد. قاب رويه كليد پريز ارس سفيد به مكانيزم پيچ شده و ثابت ميباشدكليد پريز مدل ارس سفيد داراي قيمت بسيار مناسب و ارزان قيمت ميباشد.

ارس طرح متال :

جنس قاب رويه مدل ارس طرح متال از پلي كربنات ميباشد كه توسط آلياژ هاي خاصي روكش و آبكاري شده است و با رنگ براق حس فلز رو براي مصرف كننده تداعي ميكند و همانگونه كه از اسم اين مدل مشخص هست فقط طرح متال ميباشد.

در حال حاضر اين مدل در دو رنگارس مشكي طلايي و ارس طرح متال سيلور براق توليد ميگردد.

بي شك اين مدل از لاكچري ترين مدل كليد پريز هاي توليد شده تا به امروز ميباشدارس مشكي طلايي رو هم مي‌توان در دسته كليد وپريز كلاسيك قرار داد و هم در دسته كليد پريز هاي لوكس و مدرن.

توجه داشته باشيد در اين مدل كليد و پريز ها مي‌توان از مكانيزم هاي اَهرمي نيز استفاده كرد كه زيبايي دو چنداني به اين محصول خواهد داد و با اينكه اين مدل به تازگي به مرحله توليد رسيده است ولي جاي خودش را در ميان مشكل پسندان باز كرده است.

تمامي محصولات ايران الكتريك داراي رنگ الكترواستاتيك ميباشند كه در برابر خط و خش و استفاده بسيار مقاوم و داراي ثبات رنگ ميباشدكليد و پريز ارس با ظاهري زيبا و جذاب مي تواند گزينه بسيار مناسبي جهت ساختمان هاي لوكس و مدرن امروزي باشد. با استفاده از اين مدل كليد پريز اعتبار و زيبايي خاصي به محيط خود افزوده خواهيد كرد.

خريد و قيمت كليد پريز مدل ارس

https://iranelectric.com/wp-content/uploads/2021/06/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D8%B3.jpg

جهت خريد كليد پريز مدل ارس سفيد و ارس مشكي طلايي و اطلاع از آخرين قيمت و كسب اطلاعات بيشتر ميتوانيد به سايت رسمي فروشگاهي اينترنتي ايران الكتريك مراجعه كرده و خريد خودتون رو به صورت آنلاين انجام دهيد.

 

 

آموزش طراحي لباس - دوره طراحي لباس آموزشگاه طرحستان

۱۷ بازديد

آموزش طراحي لباس - دوره طراحي لباس آموزشگاه طرحستان

 

 

آموزش طراحي لباس  دانستن رنگها و تناژهاي مناسب يكي از قسمتهاي آموزشي است كه طراحان لباس قبل از اجرا بايد آن را بياموزند تا بتوانند لباس مناسب را طراحي كرده و توجه مشتريان را به خود جلب كنند.

چاپ پارچه: در طرح ، رنگها و مضامين انتخاب شده براي چاپ و طراحي پارچه بايد متناسب با فصل انتخاب شوند. در حالت ايده آل ، از زرد روشن در زمستان و رنگهاي تيره در زمستان نبايد استفاده شود. براي مطالعه بيشتر و آشنايي با چاپ پارچه مي توانيد مقاله مربوطه را مطالعه فرماييد

 تزئينات روي لباس: مانند گلدوزي ، گلدوزي ، گلدوزي و

به گزارش طرحستان  طراحي لباس هنري است كه به توليد لباس و ساير لوازم مورد نياز مردم اختصاص دارد. اين هنر شامل يك فرايند بسيار دقيق از انتخاب طرح تا مراحل نهايي دوخت و ارائه لباس است.

اين حرفه به دو قسمت اصلي تقسيم مي شود: 1- دوخت سفارشي 2- پوشاك آماده.

دوره طراحي لباس  مجموعه لباس هاي آماده بر اساس اندازه هاي استاندارد توليد شده و به عموم عرضه مي شود. اين مجموعه به دليل استفاده از اندازه استاندارد براي توليد انبوه مناسب است. طراحي لباس هاي آماده نيز به دو قسمت مجموعه طراحان و مجموعه توليد انبوه تقسيم مي شود. مجموعه طراح داراي كيفيت بالاتري است و براي تبليغات مجموعه هاي توليد انبوه ارائه مي شود.

فرايند طراحي لباس از عناصر زير تشكيل شده است

 

دوره طراحي لباس  پارچه: بايد با توجه به ظاهر ، احساس و روحيه اكثر مشتريان انتخاب شود. در انتخاب پارچه بايد شرايط اقليمي و فصلي را در نظر گرفت. صدها نوع مختلف پارچه در دسترس طراحان است. براي اطلاعات بيشتر در مورد اين موضوع مي توانيد مقاله نحوه انتخاب و خريد پارچه را مطالعه كنيد.

 

اهميت رنگ در طراحي لباس:

آموزش طراحي لباس  يكي از مهمترين قسمت هاي طراحي لباس انتخاب رنگ است. اهميت رنگ در طراحي لباس بسيار زياد است و يكي از قسمتهاي مهم اين بخش است. رنگ بازتابي از نور است كه به طرق مختلف ايجاد مي شود.

 

گروه هاي مختلف طراحي لباس

 دوره طراحي لباس  ست دوخت سفارشي:

مناسب براي مشتريان خاص مانند هنرمندان و افراد مشهور ، اين لباس ها با توجه به اندازه مشتري ها دوخته مي شوند. اين نوع لباس ها برچسب قيمتي ندارند ، اما براي مشتريان در اين سطح نيازي به چسباندن برچسب قيمت روي لباس نيست. مجموعه لباس هاي دوخت سفارشي سالي دو بار در ماه هاي ژانويه و جولاي ، آغاز فصل جديد مد ، در حداقل 50 طرح لباس شب و روز براي مشتريان نمايش داده مي شود.

رنگها به خاطر رنگهاي گرم و سرد شناخته مي شوند و يكي از اصول طراحي لباس در فصول مختلف استفاده از اين ويژگي است ، به طوري كه در طراحي لباسهاي فصل سرد بايد از رنگهاي گرم و در طراحي لباسهاي فصل گرم استفاده كنيد.

تركيب رنگي كه در طراحي لباس استفاده مي شود بسيار مهم است و طراح لباس بايد درك خوبي از اين قسمت داشته باشد و هماهنگي خوبي در انتخاب رنگ لباس هاي مختلف ايجاد كند.

آموزش طراحي لباس  در تصوير زير لباس هاي طراحي شده براي كاروان ايران براي المپيك ريو را مشاهده مي كنيد. انتخاب رنگ اشتباه تاثير بسيار بدي در طراحي نهايي دارد.

اهميت رنگ در طراحي لباس

...

الگو: اين ساختار اصلي لباس است. به همين دليل ، طراحي الگو از اهميت ويژه اي برخوردار است و اساساً نقشه قسمت هايي است كه با دوخت لباس ها به هم ايجاد مي شوند.

اندازه گيري: يكي از مهمترين موارد در اين حرفه اندازه گيري است. بدست آوردن الگوي مناسب نيز با اندازه گيري دقيق ارتباط مستقيم دارد.

 

دوره طراحي لباس  داشتن ايده و ايجاد خلاقيت يكي از مهمترين ابزارها در زمينه هنر است كه منجر به طراحي مد و لباس جديد مي شود. ايده ها و خلاقيت ها در ذهن همه انسان ها وجود دارد و كافي است روي مساله مورد نظر تمركز كنيد.

طراحان لباس بايد بيشتر از ديگران روي طوفان فكري تمركز كنند و بتوانند اين كار را با ذهني قوي و بهتر انجام دهند. ايده پردازي با تمركز و ديد خوب ايجاد مي شود

 مجموعه لباس هاي آماده:

 

تحقيقات مد: با مطالعه دقيق روندهاي مد در فصل آينده ، بهترين طراحي را مي توان انجام داد

طراحي لباس چيست؟

ايده هاي طراحي لباس:

خلاقيت در طراحي و خلق لباس با دانش كامل و توانايي استفاده از آن در طراحي و خلق لباس ايجاد مي شود.

هميشه لازم نيست از ابزارهاي بصري براي طراحي لباس استفاده كنيد. گاهي اوقات مي توان يك طرح جديد لباس با مواد اطراف و الهام از اشياء مختلف ايجاد كرد.

به عنوان مثال ، او دامن را با استفاده از برگ درخت و نوع پوشش طراحي كرد.

به

آموزش طراحي لباس طراحان ابتدا بايد هدف خود را مشخص كنند و سپس مانكن را ترسيم كرده و با آگاهي از مواد به دست آمده ، لباس مورد نظر را طراحي كنند

 

چه عواملي براي انتخاب نرده روي ديوار تاثير دارد ؟

۲۴ بازديد

چه عواملي براي انتخاب نرده روي ديوار تاثير دارد ؟

شايد تصور كنيد كه كار انتخاب نرده روي ديوار مدرن آسان است و شما ميتوانيد به آساني آن ها را مورد استفاده قرار دهيد. در اين بخش شما را با عوامل موثر در انتخاب نرده روي ديوار مدرن آشنا خواهيد كرد.

قيمت انواع نرده روي ديوار مدرن

بدون شك شما هم يك مقدار بودجه خاصي براي حفظ خود در نظر گرفته ايد. با توجه به شرايط اقتصادي كنوني، قيمت يكي از مهم ترين نكاتي است كه شما بايد در خريد نرده روي ديوار مدرن به آن دقت كنيد. مانند هر چيز ديگري هم، زماني كه پاي پول در ميان باشد شما بايد بتوانيد كالايي را انتخاب كنيد كه هم قيمت مناسبي دارد و هم اينكه شما ميتوانيد كيفيت آن را تضمين كنيد. در نهايت گفته مي شود كه هرچقدر بتوانيد هزينه بيشتري را براي نرده روي ديوار مدرن كنار بگذاريد، كيفيت و همچنين تنوع خريد شما هم بيشتر خواهد شد.

كاربرد نرده روي ديوار مدرن

هرچقدر كه امنيتي كه نرده هايي كه استفاده مي كنيد بيشتر باشد، در واقع ارتفاع و پيچيدگي هاي آن ها نيز بيشتر است. اگر شما در يك محل در مركز شهر زندگي مي كنيد، دست شما براي انتخاب حفاظ هايي كه ميخواهيد بازتر خواهد بود، به ويژه اگر امنيت محل زندگي شما بالا باشد نيز ميتوانيد حتي زيبايي نرده را نيز در انتخاب آن دخيل بدانيد.

اگر شما ميخواهيد يك نرده روي ديوار مدرن را انتخاب كنيد بايد مانند بخش هاي ديگر ساختمان سليقه خود را دخيل بدانيد. يكي از بخش هايي كه بدون شك براي شما مهم خواهد بود نماي ساختمان است. پس شما هم بايد به ظاهر دقت كنيد و تمامي آنچه كه نياز داريد را براي فروشنده شرح دهيد تا بهترين انتخاب را داشته باشيد.

ويژگي هاي خاص نرده روي ديوار مدرن

نرده روي ديوار مدرن در واقع ويژگي هاي مختلفي دارد. اين نوع نرده ها با اينكه كارايي يكسان دارند اما درجه اين كاربرد ميتواند متفاوت باشد كه شما بايد به طور حتم به آن دقت كنيد. اگر بتوانيد با انواع ويژگي هاي نرده روي ديوار مدرن آشنا شويد در نهايت خواهيد ديد كه هرگونه از آن ها براي ساختمان شما مناسب نخواهند بود و بهتر است كه نكات بسياري را رعايت كنيد تا يك انتخاب مناسب داشته باشيد.

 

نرده پله آهني پيچ

 

نرده پله آهني پيچ درون ساختمان ها يكي از مواردي است كه مي بايستحتما پس از نصب پلكان به عنوان حصاري گرداگرد آن واقع گرددتا به اين منظور به هنگام سكندري خوردن يا به هر دليلي افتادنو سقوط از روي پله هاي ساختمان بتوان از پله مارپيچ به عنوان تكيه گاهي در جهت حفظ جان خود استفاده كرد.اين مسئله زماني بيشتر نمود مي يابد كه داخل ساختمان ها بچه هاي كوچك و بازيگوشي باشندكه دائما از پله ها بالا و پايين مي روند و احتمال سقوط يا سكندري خوردن آن بسيار زياد است و در صورت نبود نرده پله آهني پيچ ممكن است عواقب جبران ناپذيري در پي داشته باشد. بنابراين ساخت و نصب پله مارپيچ را بلافاصله پس از نصب پلكان منزل خويش حتمابه دست افراد متخصص و كاربلد بسپاريد تا با بهره گيري از علم و تخصص خويش در اين زمينه بتوانندبا نصب نرده پله آهني پيچ به عنوان حفاظ آهني يا چوبي جان خود و اعضاي خانواده و به ويژه كودكان بازيگوش خود و مهمانان خويش را از هر گونه آسيب جدي حفظ نماييد. در ادامه به نقش پله مار پيچ و كاربرد آن در زندگي انسان ها بيش از پيش اشاراتي خواهيم داشت.نقش زيبايي و كارايي بالا با نرده پله آهني پيچپلكان در گذشته هاي دور تاكنون وجود داشته است با اين تفاوت كه در گذشته از پله مارپيچ تنها به شكل فلزي يا آهني و فقط در راستاي حفظ ايمني جاني خود و اعضاي خانواده خويش مورد استفاده قرار مي گرفت.

امروزه نيز اين اصل رعايت شده است و ايمني در رأس كار نصب پلكان قرار دارد با اين تفاوت كه در ساخت و طراحي نرده پله آهني پيچ امروزه تنها به عنوان يك حفاظ آهني براي سلامت جاني انسان ها نگاه نمي كنند و طراحي هاي فوق العاده بي نظيري از نرده هاي راه پله به جهت زيباسازي نماي داخلي خانه ها و ديزايني متفاوت و چشمنواز را نيز در اولويت قرار داده اند. به همين جهت است

براي مشاوره با كارشناسان آهن ايرانيان در تماس باشيد

 

منبع : خبرگزاري ايسنا

 

 

تعمير تلويزيون در شرق تهران با سرويس تي وي

۲۱ بازديد

تعمير تلويزيون در شرق تهران با سرويس تي وي

تعمير تلويزيون در شرق تهران از جمله خدماتي است كه نمايندگي سرويس تي ويservictv.ir  در چهارچوب تعمير تلويزيون به كاربران ارائه مي كند. براي هرچه بهتر انجام شدن فرآيند تعمير تلويزيون ، جمعي از كارشناسان اين مركز مراحل آن را بر عهده گرفته اند. همينطور با توجه به ساختار تلويزيون ، ابزار و تجهيزات پيشرفته اي براي تعمير اين تلويزيون به كار گرفته شده و به اين صورت، هرگونه اشكال و اختلال در عملكرد آن برطرف خواهد شد.

راهنمايي تعمير تلويزيون

اگر بگوييم تلويزيونهاي همانطور كه در بخش فروش تافته اي جدابافته مي باشند در بخش خدمات و تعميرتلويزيون هم جايگاه ويژه اي دارند اغراق نكرده ايم. در بخش مدل كد تويزيونهاي ال اي دي با پيشوند KDL و KLV شروع مي شود و با سايز تلويزيون برحسب اينچ ادامه پيدا مي كند و بعد سري ساخت و ورژن توليد قيد مي شود. براي نمونه KDL-46EX520 تلويزيون LED در سايز 46 اينچ و سري ساخت EX و ورژن 520 از اين نمايندگي است.

در بخش تعمير تلويزيون مدل تلويزيون بسيار مهم است چون هر مدل تلويزيون مشكل هاي متداول خود را دارد. پس بايد قبل از تماس با نمايندگي تلويزيون اول مدل تلويزيون را از قاب پشت تلويزيون بخوانيد. اگر نتوانستيد مدل را از روي تلويزيون بخوانيد مي توانيد از دفترچه راهنمايي تلويزيون و يا كارت ضمانت كمك بگيريد. يك بخش از كارت ضمانت مربوط به مدل تلويزيون است.

تعمير تلويزيون در محل

تعمير تلويزيون در محل يكي از خدمات تخصصي ارائه شده در نمايندگي سرويس تي وي است كه در راستاي رضايتمندي مراجعين و آسايش هموطنان گرامي به دست نمايندگي از مهندسان متخصص و كارآمد اين زمينه انجام مي پذيرد.

نمايندگي تلويزيون سوني يا ال جي و سامسونگ سرويس تي وي با كمك گسترده ترين گروه ارائه دهنده سرويس در محل و همينطور مجهزترين نمايندگي تماس با خدمات متنوع اين مركز در خدمت همه هموطنان ارجمند است. شما كاربران گرامي مي توانيد درخواست خود مبني بر نياز به استفاده از سرويس در محل تلويزيون را از طريق يكي از راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت ثبت كنيد. متخصصين ما بلافاصله بعد از تماس شما به محل موردنظر ارسال شده و عمليات مورد نياز را شروع مي كنند.

تعمير تلويزيون در شرق

سرويس تي وي نمايندگي تخصصي تلويزيون در سراسر شرق نمايندگي هاي را ايجاد كرد است تا همه كاربران جارو برقي براي تعمير تلويزيون در شرق به راحتي به كارشناس متخصص دست يابي داشته باشند و با خيال راحت تعمير تلويزيون خود را به ما پسپارند.

نمايندگي تلويزيون سعي كرده كه در همه مناطق شمال جنوب شرق و شرق شعبه ايجاد كند تا همشهريان گرامي در سريع ترين زمان ممكن به كارشناسان تلويزيون دسترسي داشته باشند و فقط با يك تماس در كمترين زمان ممكن تعميركار تعمير تلويزيون در محل شما حضور پيدا كرده و اشكال تلويزيون شما را حل كند.

چند سال قبل در شرق براي تعمير تلويزيون بايد تلويزيون را با خود حمل مي كرديد تا يك تعميرگاه مناسب براي تعمير تلويزيون پيدا مي كرديد تا تلويزيون شما را تعمير كند. گاهي اشكال تعمير تلويزيون با اين مرحله همه نمي شد و بعد از پيدا كردن تعميرگاه تلويزيون ممكن بود قطعه مورد نياز در اين تعميرگاه موجود نباشد و تا پيدا كردن قطعه بايد منتظر مي مانديد.

 

نمايندگي هاي فعال در شرق

خوشبختانه امروزه سرويس تي وي با داشتن نمايندگي هاي متعدد در سرتا سر شرق اين شرايط را ايجاد كرده كه شما با تماس با سرويس تي وي تعمير تلويزيون در محل انجام شود و نيازي نيست كه براي تعمير تلويزيون خود تلويزيون را از منزل خارج كرده و دنبال نمايندگي تلويزيون بگرديد.

سرويس تي وي با داشتن چندين نمايندگي در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، شرق اين شرايط را به وجود آورده كه تعمير و سرويس تلويزيون شما به سرعت انجام شود. شما مي توانيد براي خدمات دوره اي تلويزيون خود با نمايندگي تماس بگريد و در خواست سرويس دوره اي كنيد تا از مشكل تلويزيون شما پيشگيري شود.خدمات دوره اي شامل تميز كردن گرد و غبار تلويزيون و تعويض قطعات فرسوده برد پاور است.

تعمير بك لايت تلويزيون

تعمير بك لايت تلويزيون در نمايندگي تلويزيون توسط مهندسين و متخصصين ارشد اين مركز صورت مي گيرد. كارشناسان اين واحد براي انجام هرچه بهتر تعمير بك لايت، از تلويزيون هاي پيشرفته و جديد استفاده مي كنند.

بك لايت تلويزيون را مي توان نور پس زمينه تصوير دانست و با خرابي بك لايت تصوير سياه مي شود. عوامل مشكل بك لايت را مي توان استفاده از تلويزيون با حدبيشتر نور دانست. يك ديگر از عوامل مشكل اين قطعه عمر آن است كه تقريبا بين 3 تا 5 سال است و بعد از آن بايد تعويض شود. تعويض بك لايت در بيشتر مواقع در منزل و محل شما صورت مي گيرد و نيازي به حمل تلويزيون به تعميرگاه نيست. اما در بعضي از مدل ها بك لايت بايد با ابزار خاصي تعويض شود كه بايد در نمايندگي انجام شود.