شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

نوتروفیل؛ موسسه آموزشی-کنکوری در راستای عدالت آموزشی

۶ بازديد

دوست کنکوری من تجربه من رو بخون!

 

نوتروفیل؛ موسسه آموزشی-کنکوری در راستای عدالت آموزشی فعالیت خود را آغاز کرد و به ارائه خدمات مشاوره خصوصی،آموزش،آزمون و ... به دانشآموزان سراسر ایران میپردازد.


چرا باید نوتروفیل رو انتخاب کنیم؟
نوتروفیل همانطور که اشاره خدمات زیادی رو در اختیار شما قرار میدهد.بخشی از خدمات پادکست های مشاوره ای،پیش آزمون های نوتروزیست،ارائه وبینار های مشاوره ای بر بستر شبکه ی آنلاین و ... که به صورت عمومی در کانال تلگرام در اختیار تمام دانشآموزان قرار میگیرد و بخشی از خدمات هم در ارتباط با خدمات مشاوره خصوصی میباشد که شما علاوه بر داشتن مشاور،از خدمات پنل کاربریو سایت،آزمون و ... میتوانید استفاده کنید.

نوتروفیل یه خانواده ۱۸۰ هزار نفریه که بخشی از این خانواده مشاور های دلسوز، باتجربه و آموزش دیده هستند که خودشون این مسیر و تجربه کردند قراره کلی به شما در مسیر کنکور کمک کنن و نذارن احساس تنهایی کنید=)

خدمات مشاوره خصوصی نوتروفیل چیه؟
در صورت نیاز به مشاوره خصوصی بعد از اقدام به ثبت نام،برای شما یک ویس کامل درباره شرایط مشاوره نوتروفیل و طرح ها و خدماتی که ارائه میشه،ارسال خواهد شد که من در اینجا به بخشی از آنها اشاره میکنم.

.
ایجاد انگیزه و نگه داشتن شما توی مسیر(میدونین که چقدر جا زدن راحت تر از ادامه دادنه=) ولی مشاورای ما اینجان که نذارن شما مسیر و نیمه تموم رها کنی)

*برنامه ریزی دقیق و شخصی متناسب با شرایط و روحیات شما

*چک و بررسی روزانه گزارشکار برای پیشرفت و رشد شما

*ارائه تمام نکات کنکوری لازم و امکان پرسش و پاسخ در طول هفته با مشاور

*متناسب با طرح هفته ای یک تا دو تماس مفید




گفتید خدمات پنل کاربری؛اون چیه؟
شما با داشتن مشاوره خصوصی،داخل سایت نوتروفیل https://notruphil.com/یک پنل شخصی داری که مشاورت  برنامه هفتگی تو رو داخل این بخش آپلود میکنه و شما به راحتی میتونی به برنامهات دسترسی داشته باشی.
این پنل برای شما خدماتی از جمله آزمونک،پنل رقابتی و پنل گزارش دهی و آزمون های شخصی سازی شده رو فراهم میکنه.
شما در کنار دفتر گزارشکاری که در اختیارت قرار میگیره،میتونی داخل بخش گزارش دهی،گزارش روزانه خودت رو ثبت کنی و از طریق پنل رقابتی با بقیه کنکوری های نوتروفیلی یک رقابت سالم ایجاد کنی و ببینی که بقیه چه ساعت مطالعه و چه تعداد تستی دارن و اگه از تو بهترن سعی کنی به اونا نزدیک بشی.با توجه به مباحثی داخل برنامه ثبت شده شما از آزمونک هایی برخورداری که میتونی با شرکت کردن در اونها،کیفیت مطالعه روزت رو بسنکی و با این آزمونک ها خودت رو بیشتر در شرایط آزمونی قرار بدی.بچه هایی هم که طرح آزمون دار انتخاب میکنند،آزمون های شخصی سازی شده توسط مشاورشون طراحی میشه و در بخش آزمون های شخصی قرار میگیره.

ضمنا؛ما یک اپلیکیشن کنکوری هم داریم که بی اغراق،یکی از بهترین هاست و شما میتونی خدمات ما رو از اپ هم دریافت کنی.ضمن اینکه از طریق بخش "جنگل من" در اپ میتونی گزراش روزانه از فعالیت هات داشته باشی و در صورتی که اتلاف تایم داری اون رو کنترلش کنی و از بخش نوتروگرام هم میتونی با مشاورت در ارتباط باشی.


ما توی نوتروفیل سعی میکنیم هر روز بهتر از دیروز باشیم،هر روز تلاشمون بر ارائه خدمات بهتر،مفید تر و در قالب جذاب تری هستش که این مسیر کنکور برای شما کسل کننده و خسته کننده نشه و بتونین راحت تر به آرزوهای قشنگتون برسین.

منبع : نوتروفیل

پرکاربردترین سبزیجات در آشپزی

۹ بازديد

پرکاربردترین سبزیجات در آشپزی

 

پیاز یکی از پرکاربردترین سبزیجات در آشپزی است. این ماده غذایی سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها است که برای سلامتی بدن مفید هستند. اما استفاده از پیاز خام در آشپزی می‌تواند مشکلاتی را ایجاد کند. در این مقاله به بررسی دلایل برتری پیاز خشک بر پیاز خام می‌پردازیم.

 

 1:  جذب آلودگی سریع

 

پیاز خام به دلیل رطوبتی که دارد، آلودگی محیط را سریع جذب می‌کند. این آلودگی می‌تواند شامل گرد و غبار، دود و سایر آلاینده‌ها باشد. استفاده از پیاز خام در غذا باعث می‌شود که این آلودگی‌ها وارد بدن شوند و سلامتی را به خطر بیاندازند.

 

 2:  بو گرفتن دست و لباس

 

پیاز خام دارای بوی تند و تیز است که به راحتی به دست و لباس می‌چسبد. این بو می‌تواند برای مدت طولانی باقی بماند و باعث آزار دیگران شود. استفاده از پیاز خشک این مشکل را برطرف می‌کند، زیرا پیاز خشک بوی کمتری دارد و به راحتی از دست و لباس پاک می‌شود.

 

 3:  پر شدن فضا از عطر تندی پیاز

 

بوی تند پیاز خام می‌تواند فضای آشپزخانه و حتی کل خانه را پر کند. این بو برای برخی افراد آزاردهنده است و می‌تواند باعث سردرد و سرگیجه شود. استفاده از پیاز خشک این مشکل را برطرف می‌کند، زیرا پیاز خشک بوی کمتری دارد و به راحتی پخش نمی‌شود.

https://t.ly/w80E3

https://is.gd/Lz93Op

 4:  جاری شدن اشک بر صورت

 

برخی افراد هنگام خرد کردن پیاز خام دچار اشک‌ریزی می‌شوند. این اشک‌ریزی به دلیل وجود ترکیبات گوگردی در پیاز است. استفاده از پیاز خشک این مشکل را برطرف می‌کند، زیرا پیاز خشک حاوی مقادیر کمتری از ترکیبات گوگردی است.

 

نتیجه‌گیری

 

با توجه به دلایل ذکر شده در این مقاله، پیاز خشک برتری‌های زیادی نسبت به پیاز خام دارد. پیاز خشک آلودگی کمتری جذب می‌کند، بوی کمتری دارد، پخش نمی‌شود و باعث اشک‌ریزی نمی‌شود. بنابراین، استفاده از پیاز خشک در آشپزی توصیه می‌شود.

 

مزایای پیاز خشک

 

علاوه بر مزایایی که در بالا ذکر شد، پیاز خشک مزایای دیگری نیز دارد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

 پیاز خشک ماندگاری بیشتری نسبت به پیاز خام دارد.

 پیاز خشک قابل نگهداری در یخچال یا فریزر است.

 پیاز خشک برای پخت و پز سریع‌تر از پیاز خام است.

 پیاز خشک در انواع غذاها قابل استفاده است.

 

نحوه استفاده از پیاز خشک

 

پیاز خشک را می‌توان به صورت پودر، اسلایس یا چیپس استفاده کرد. پیاز پودر برای تهیه سوپ، خورش و انواع سس‌ها مناسب است. پیاز اسلایس برای تهیه سالاد، ساندویچ و انواع غذاهای سرخ‌شده استفاده می‌شود. پیاز چیپس برای تهیه چیپس پیاز، ترشی پیاز و انواع پیش‌غذا استفاده می‌شود.

 

جمع‌بندی

 

پیاز خشک یک جایگزین مناسب برای پیاز خام است. این ماده غذایی دارای مزایای زیادی نسبت به پیاز خام است و می‌تواند در انواع غذاها استفاده شود.

 

https://coub.com/b59915c478e7cb3d6130

https://giphy.com/channel/JemimaMariyah3

https://www.fanfiction.net/~jemimamariyah3

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/JemimaMariyah3

https://www.spreaker.com/user/17402299

https://justpaste.it/9uzpx

https://www.atlasobscura.com/users/jemimamariyah3

https://trello.com/u/jemimamariyah3

https://www.blogtalkradio.com/jemimamariyah3

https://www.reverbnation.com/artist/jemimamariyah3

https://www.viki.com/users/jemimamariyah3_840/about

ساخت انواع درب باغی

۷ بازديد

ساخت انواع درب باغی

 

ساخت درب باغی هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام میشده است. زمانی که فلزات را درون کوره هاییمی ریختند تا ذوب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات خشکی و مقاومت آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی و کلاسیک روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان بهطراحی های اسلیمی اشاره کرد.

 

در نهایت، فلزاتی که گران قیمت بودند به آسانی بازسازی و به هم متصل می شدند که با تغییر شکل آن ها در واقع درب حیاط ویلایی از آن ها ساخته می شد.شاید در گذشته مانند امروز در ساخت این نوع درب ها تنوع وجود نداشته است اما امروزه با تکنولوژی های پیشرفته ای که در این زمینه وجود دارد، انواع درب حیاط ویلایی فرفورژه در رنگ ها و طرح های مختلف ساخته می شوند و به شمااین امکان را میدهند که طراحی های مختلفی برای خود داشته باشید.

انواع درب سی ان سی

همانطور که میدانید، صنعت نرده سازی در ایران پیشرفت بسیار زیادی داشته است و به یک صنعت مجزا تبدیل شده است که به صنعت تولید گل نرده و همچنین درب های فرفورژه ویلایی معروف است. این صنعت در ایران پیشینه ای قدیمی دارد. در زمانی های قدیم با ریخته گری و همچنین شکل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب لیزری ساخته می شد اما امروزه این کار توسط کارگاه ها و کارخانه های بزرگ صنعتی انجام می شود. در زمان های گذشته برای اینکه بتوانند درب های حیاطی فرفورژه را بسازند ابتدا میله های آهنی را در کوره های بزرگی قرار می دادند تا آب شوند و گداخته شوند. این کار برای ساخت درب های ویلایی هم انجام می شود.

 

ساخت درب پارکینگی برش لیزری

ساخت درب لیزری هم مانند ساخت انواع درب های فرفورژه در زمان های قدیم به طرق مختلفی انجام می شده است. زمانی که فلزات را درون کوره هایی می ریختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و کوبیدن این نوع فلزات مقاومت و خشکی آن ها کمتر می شد و در نهایت امکان جلادهی در آن ها فراهم می شده است. در نهایت افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند قادر بودند تا نقش های پرپیچ و خمی روی آن ها پیاده کنند که از جمله آنها می توان به طراحی های اسلیمی اشاره کرد.

زیبایی و تنوع درب ورودی ترکیب چوب و آهن

بیشتر مواقع درب حیاط طرح چوب باید زیبایی و تنوع در ساخت داشته باشید . بیشتر افرادی که میخواهند درب طرح چوب آهنی را خریداری کنند . در کنار عملکرد، بیشتر به ویژگی های نمای زیبایی آن بیشتر اهمیت می دهند . بهتر است که علاوه بر زیبایی به کیفیت آن نیز توجه کنید.

بیشتر اوقات اینطور گفته می شود که خرید درب ویلایی طرح چوب نسبت به خرید درب های دیگر نسبتا سخت تر است .شما بعضا میخواهید برای منزل خود این نوع درب ها را خریداری کنید و شاید بخواهید ویلا و باغ و یا ساختمان خود را با دربی زیبا مزین کنید. خرید درب حیاط چوبی جدید به شما اجازه می دهند. که همزمان با زیبایی امنیت را نیز برای خانه خود ایجاد کنید . در نتیجه بهترین راه این است که هر دو مورد را در نظر داشته باشید.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری آفتاب

 

آشنایی با انواع مدل سقف شیروانی

۴ بازديد

آشنایی با انواع مدل سقف شیروانی

 

سقف های شیروانی حائز مدل های مختلفی می باشند که هر کدام از این مدل ها ویژگی های ویژه خود را دارند و در پیوستگی مطلب به گونه ها مدل ها و ویژگی ها آن ها می پردازیم.

سقف های شیروانی کامپوزیتی و یا آسفالتی

جنس و مدل سقف شیروانی کامپوزیتی از آسفالت می باشد. به کارگیری آسفالت در سقف شیروانی اغلب در کشور ایالت متحده رواج دارد. قیمت این مدل ارزان و مقرون به صرفه می باشد و به آسانی نصب می گردد. امروزه کامپوزیت های این مدل در بسیاری از کمپانی های گوناگون و با رنگ ها و سبک های مختلف فرآوری می شوند. استفاده از متریال سفال در سقف شیروانی دیرینگی طولانی داشته و از گذشته تا به امروز حائز طرفداران ویژه خویش می باشد. این متریال حس و حال کهن به نمای ظاهری ساختمان می بخشد. نکته مهمی که در سقف سفالی باید به آن دقت شود این است که سفال حائز بها فوقانی می باشد و زیاد شکننده است ولی گزینه ای دلخواه و زیاد خاص می باشد. استفاده از مدل سفالی اغلب برای ساختمان هایی با نما و سخیف کهنه رهنمود می شود.

مدل ساخت سقف پلی کربنات حیاط خلوت ( قسمت اول )

 

تولید نورگیر حیاط خلوت پلی کربنات در امروز خواهان بسیار زیادی پیدا کرده است. تولیدکنندگان

به علت ویژگی های منحصر به فرد و خاص سقف پلی کربنات شفاف را به تولید عمده. سقف نورگیر ها آورده اند تا در صورتی که بخواهید از یک سقف با تکنولوژی بروز دنیا به منظور نورگیر بودن یا درست کردن سایبان برای مصارف مختلف استفاده نمایید.

می توانید با پا نهادن در دفترهای تولیدی آن ها نوع ها و اقسام طرح های جدید سقف پلی کربنات را مشاهده کرده و به جهت خرید آن ها با متولیان و کارشناسان امر مشورت های لازم را انجام دهید. و محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و از آن استفاده و بهره را ببرید.

نکته قابل توجهی که در مورد ساخت و تولیدی این گونه از سقف ها مورد توجه قرار می گیرد.

تنوع  قیمت نورگیر پلی کربنات پاسیو

 

زمانی که میخواهید بهترین و مناسبترین گزینه را برای نورگیر گلخانه های خود یا پوشش انواع و اقسام سقف های از جمله سقف های شیب دار، سقف پارکینگ ، پارتیشن بندی، پوشش سقف پاسیو یا استختر یا هر نوع پوشش دیگری از سقف نورگیر استفاده لازم را ببرید،

قبل از آنکه به خرید این نوع از سقف ها اقدام کنید ، لازم به توضیح است که بایستی

حتما به یک سری نکته ها و عامل ها دقت نظر کافی داشته باشید.

طریقه ساخت ورقه های سر درب آردواز چگونه هست؟

 

ممکن است تصور کنید که ساخت این نوع ورقه ها کاری آسان است اما اینطور نیست. این ورقه ها در واقع به صورت پله ای ساخته می شوند که شیب های متفاوتی نیز دارند. در واقع ورقه های این نوع مصالح را به گونه ای می سازند که در سطحی بالاتر از نمای ساختمان قرار گیرند. معمولا از این نوع مصالح در بالای پنجره ها، سقف های ویلایی، پوشش های آلاچیق ها و همچنین در اتاقک های کلبه ای استفاده می شود.

دقت داشته باشید که سقف کاذب و خرید آردواز همچنین خوبی های دیگری نیز دارد و شما میتوانید آنها را در سر در ورودی های مجتمع خود نیز استفاده کنید. معمولا اینطور گفته می شود که صفحه های سقف کاذب و زیبای آردواز در طرح ها و رنگ های مختلفی ارائه می شوند. البته شما باید به این نکته دقت داشته باشید که صفحه های این نوع مصالح را از پیش رنگ شده نیستند و ظاهر آن ها بدون هیچگونه رنگ اضافه ای کاملا شبیه به بتن است. نکته ای که در اینجا باید بدانید این است که این صفحه ها قابلیت رنگ پذیری دارند و به همین دلیل هم جای هیچگونه نگرانی ای وجود ندارد چرا که شما میتوانید این صفحات را با توجه به رنگ ساختمان خود تغییر دهید. سقف کاذب و زیبای آردواز تقریبا تنها نوعی از مصالح است که شما میتواند آن را به هر رنگی که میخواهید از حفاظ سازه سفارش دهید و مورد استفاده قرار دهید.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید.

 

منبع : خبرگزاری آفتاب آنلاین