پنجشنبه ۱۷ آبان ۰۳ | ۰۸:۲۱ ۳ بازديد
انتخاب کلمه کلیدی + [راهنمای گام به گام جدید]فهرست مطالب
- انتخاب کلمه کلیدی: کلید موفقیت در سئو
- چگونه یک کلمه کلیدی انتخاب کنیم؟
- مرحله ۱: ساخت لیست کلمه کلیدی
- مرحله ۲: پیدا کردن کلمات کلیدی با رقابت کم
- مرحله ۳: شناسایی حجم جستجو
- مرحله ۴: بررسی درآمد بالقوه
- مرحله ۵: برآورد نرخ کلیک ارگانیک (Organic CTR)
- مرحله ۶: انتخاب کلمه کلیدی استفاده شده پرطرفدار
- حجم جستجو: اولین قدم این است که بفهمید چند نفر در ماه به دنبال یک کلمه کلیدی خاص میگردند.
- رقابت: میزان سختی رقابت برای رتبهبندی در یک کلمه کلیدی خاص را در نظر بگیرید.
- مرتبط بودن: کلمات کلیدیای را انتخاب کنید که مرتبط با موضوع وبسایت شما و آنچه کاربران به دنبال آن هستند، باشد.
- قصد جستجو: درک کنید که کاربرانی که به دنبال یک کلمه کلیدی خاص هستند، به دنبال چه چیزی هستند؟ آیا آنها به دنبال خرید هستند؟ اطلاعات؟ سرگرمی؟
- Google Keyword Plannerاین ابزار به طور خاص برای کمپینهای تبلیغاتی گوگل ادز طراحی شده است، اما همچنین یک ابزار فوقالعاده برای تحقیق کلیدواژه برای سئو است. برای استفاده از آن، یک حساب کاربری Google Ads ایجاد کنید و سپس کلمه کلیدی مرتبط با کسبوکار خود را وارد کنید.
- SemrushSemrush بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای من است. این ابزار کلمات کلیدیای را نشان میدهد که رقبای شما قبلاً برای آنها رتبه کسب کردهاند. با وارد کردن آدرس وبسایت رقیب، میتوانید به کلمات کلیدی مهمی دست یابید.
- پیشنهادات گوگل (Google Suggest)این گزینه برای پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی فوقالعاده است. کافی است یک کلمه کلیدی مرتبط با کسبوکار خود را وارد کنید تا گوگل فهرستی از پیشنهادات را به شما ارائه دهد.
- SeedKeywords.comاین ابزار رایگان و فوقالعاده به شما کمک میکند تا اصطلاحاتی را که مردم برای پیدا کردن محصولات یا خدمات شما در گوگل جستجو میکنند، بیابید. با استفاده از این ابزار، میتوانید سناریوهایی ایجاد کنید و از دیگران بپرسید چگونه محصولات یا خدمات شما را در گوگل جستجو میکنند.